Hus del 2.

Oj! Hetsade halvt ihjäl mig igår om huset. Alltså det var ju våran FÖRSTA husvisning ever och jag har skitsvårt att se saker klart lixom. Jag är en obotlig optimist och mitt standardsvar på allt är "det ordnar säj nog!" 

Så jag har försökt att se saker ur ett större perspektiv innan min hjärnbark börjar googla på "festligt hallgolv" men gah vad svårt det är!! Har försökt att se nackdelar och REALISTISKA saker med huset. Vad fan är realistiskt? Det brukar ju alltid ordna sig i slutändan. Hatar vi det kan vi ju faktiskt flytta. Eller....? 

Och även om vi nu skulle buda så äre ju inte ens säkert att vi får't ändå. Kanske blir svindyrt. Ska nog kolla på det igen iallafall. Har definitivt försökt att lugna mig med medel till måttliga resultat. 
Gonatt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0