Nervig tjäj

Idag har jag varit extra nervig. Har knappt varit still utan mer rastlös själ som halvhetsat runt hela dagen. Vaknade illamående skittidigt och kände att jag lika hjärna kunde gå upp och laga seitan. Var rätt enkelt och blev dretgött, har ej gjort seitan från grunden någon gång. För er oinvigda så är seitan mjöl som man tvättar rent från stärkelse så att enbart gluten är kvar. 

Ja men illamåendet... Har haft ont i böbbera någon dag oxå. Undrar om det är en förkylning på g? ;) 
Äsch, är säkert skengravid som vanligt. 


Alltså lite stressad idag. Förresten så börjar jag plugga nästa vecka. Rörigt inlägg, sorry. 


Hail seitan!! 

Kolla va "gött" det ser ut. Tänkte köpa mer mjöl imorrn och kötta ihop ännu en sats!! 

Kommentarer
Postat av: hogie

Men nej. Det ser så jäkla ogött ut. Men det är ganska gott.

Svar: Haha ja faktiskt... Men gött ja!!!
din apa i etern.

2015-01-08 @ 15:58:47
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag hoppas på att det ligger en bebis i magen!
Det där såg riktigt snuskigt ut, vad smakar det?

Svar: Det smakade kött! Såg äckligare ut än det var! ;)
din apa i etern.

2015-01-08 @ 20:13:47
Postat av: Malin

Spännande tider!

2015-01-12 @ 14:17:17
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0