Skola!!

Idag har jag varit i skolan. Eller ja, "skolan". Det var någon slags introduktion till hur man skulle plugga med flexstudier. 
Det verkade komplicerat, och efter ca 10 minuter hade jag slutat att lyssna och börjat fokusera överdrivet mycket på lillfingernageln som hade börjat skivat sig. Sen började jag grunna på hur livet hade varit om jag varit rockstjärna istället.

Varenda gång jag sitter i ett klassrum eller föreläsning osv så blir det sådär. Oavsett om det är intressant eller inte så flaxar tankarna iväg och tillslut inser jag att jag inte hört något alls. Lite koncentrationssvårigheter kanske. Vissa grejer uppfattade jag dock, plus att jag fick ett papper så jag kanske kan luska ut vad som sades ändå... 

Glad måndag. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul!! :)

2015-01-12 @ 21:43:22
Postat av: hogie

KUL! Ska förhoppningsvis också börja plugga till hösten. Är skitnervös över att det kommer bli lika för mig. "Oj, kolla! Pappret ser ut som en hund!". Typ...

Svar: Haha koncentration much! Vad ska du plygga?
din apa i etern.

2015-01-14 @ 11:25:59
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0