Smygpluggern.

Har säkert skrivit om min klantighet förut. Jag är inte klantig ibland utan jämt. Det är *en del av min personlighet*. Hehe.
Morgonscenario;

Ställer kaffekoppen på magen. Den välter såklart. Kaffe över hela mig + soffan. Ej särskilt roligt tillstånd med tanke på hur extremt kaffesugen jag var. Hämtar nytt kaffe. Tur att jag gjorde extra mycket. Tappar kaffet i golvet så kaffekoppen går sönder och det är kaffe överallt. 
Slutsats; skall sluta dricka kaffe eller dryck i matrial som går sönder. Kanske en sån där pipmugg!? 

Har börjar småsnutta lite på pluggandet. Läst igenom allt 7 ggr och försöker få det att fastna i hövvet. Det är relativt intressant, står om olika personlighetstyper. Måste försöka hitta en slags arbetsro i pluggandet, för jag sitter ju inte still mer än 10 minuter åt gången. 

Låg på katten imorse. Det var faktiskt ganska uppskattat av oss båda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0