Allt eller inget lixom.

Har gett mig in i diverse småprojekt. Eller ja, "små" är väl o skita i diket, rätt skitstora projekt.

Vi håller på o budar på ett hus. Det är jättespännande och skitjobbigt. Det är ett fint gammalt hus mitt i skogen. 

Eftersom jag ej har körkort tänkte jag ge mig på det oxå. Så, jag ska ta en intensivkurs!!! Haha fyfan. 

Blir akut bajsnödig när jag tänker på allt, men det är SÅ skönt att få lite avbrott från att konstant tänka på graviditeten och känna mig orolig, har t ex inte grinat på typ två dagar!! 


Sådärja, vi hörz

(P.s katten är hemma o mår bra igen!! Lille snutten, dyrt blev det oxå..)


Kommentarer
Postat av: Kristin S

Hoppas att ni vinner budgivningen 😊 vet hur jobbigt det är, gick nog igenom alla känslor som finns när vi budade.

Tror du fixar körkortet galant 😊 Den här gången är du nog mer målmedveten och nu kan du väl övningsköra med Jonas?
Lyckospark!

2015-07-08 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0