Kalas och oro

I lördags var jag på kalas hos Sudden. Det var jete-kewl och jete-god mat. Jag fick en rätt fin placebo-fylla men önskade ändå att jag hade kunnat hinkat i mig ett par bärs. Var kul att träffa folk man inte sett på dretlänge oxå. 
Maten var helt fab, jag åt två portioner blandat och igår så bajsade jag fyra gånger. Min mage pallar inte buffé-mat längre. 

Glade Sudden!!

Idag var vi och handlade mat. I affären fick jag panik i ca 30 minuter tills jag kände en spark. Blev orolig för att det varit lite för lugnt ett tag, men sen körde ongen på som om det inte fanns någon morgondag.
Jag tror att det kommer bli värre desto länge in i graviditeten jag kommer. Oron alltså.
På torsdag ska vi på ultraljud och jag längtar så jag håller på o krevera!!! 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0