Lessennn!!

Nej det har varit ett par sorgsna dagar. I söndags låg jag o grinade HELA natten så igår var jag halvt medvetslös. Klockan fem åkte Jonas till jobbet och då började jag böla igen. 

Hela bölfesten började väl med att jag gick tillbaka i bloggarkivet, 13 september 2014. Idag fattar jag inte att jag orkade skriva något alls. Tveksamt att jag ens förstod vad jag skrev eller fattade vad jag var med om. Det är väldigt hjärtskärande att läsa om och jag tycker väldigt synd om migsjälv och alla andra som varit med om liknande. 

Jag tror oxå att jag förstod en sak då, 13/9 2014, och det är att jag aldrig skulle bli samma människa igen. Man förändras av sorg och trauman. Det går inte att beskriva i ord hur, men man ändras. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så stark och fin och imponerande. Förstår att inget blir sig likt. Men hoppas att det kan bli fint och kännas okej ändå till slut. Många kramar!

Och klart du kommer fixa körkortet!

2015-07-22 @ 09:04:15
Postat av: Malin

Kram!

2015-08-07 @ 08:48:44
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0