Längtar!

Saker jag längtar efter;

- börja jobba. Ja visst är det crazy. Men jag vill så gärna ha ett jobb och tjäna pengar. 

- min kropp. Den är ju inte på ute på turné utan mig eller så, men just nu tillhör inte kroppen bara mig och har inte gjort det på länge. Känner mig lite som en avelsko.

- börja träna!! Är tung, trött och stel. 

- energi. Blir förjävla skittrött av att vara gravid. Får verkligen tvinga mig till att göra saker. 

- barn! Haha no shit lixom. Känner för övrigt att jag vill ha typ 10 barn just nu!!! Asmånga små minipersoner med roliga personligheter!! Påminn mig gärna om det här inlägget om ca 6 månader och fråga om jag vill ha något mer barn då. Hehe. 

- hus. Fortfarande jättebesviken över att det inte blev det där huset. Ville så gärna ha! Men vafan, hittar väl ett annat en annan gång. 

- kläder. Är skitsugen på att SHOPPA. Synn att det bara är ca 4% av alla kläder man prövar som faktiskt passar. Prövar grejer och ba "just jävlar...magen!"

- min lugg. Ska jag stå ut en månad till som en luggfri person? Tror det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0