Tiden gick.

Jag har slutat räknat dagar, veckor, månader sen Jonna dog. Märkte av en slump att det är 10 månader sen idag. 

Och tänk att tiden gick. För 10 månader sen rasade världen och jag trodde aldrig att jag skulle bli glad igen. Det kändes som att tiden stannade och när jag märkte att den gick ändå så tyckte jag att det kändes jävligt oförskämt. Hur fan kunde folk fortsätta leva som vanligt??? 
Vilka jävla as. 

Är glad över att jag blev gravid rätt fort, för det kändes verkligen som att jag inte kunde gå vidare med livet förräns jag var preggo igen, och även fast det är skitjobbigt att vara gravid svinlänge så "njuter" jag av graviditeten på ett annat sätt den här gången. Allt känns så mycket tydligare och mer...annorlunda. Den här ongen har oxå ett helt annat rörelsemönster än vad Jonna hade, eller så tänker jag så himla mycket mer på när och hur hen rör sig. 
Imorrn ska jag på ultraljud! Längtar!

👍

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att höra att du kan njuta av den här graviditeten!

2015-07-15 @ 19:23:20
Postat av: Anonym

Fina vackra du! Längtar tills ni får er bebis.

2015-07-15 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0