Ett par grejer;

Ska bli bättre på att använda min systemkamera. Men har lixom inte haft något direkt att ta kort på? 

Verkar bli arbetslös i juli. 😭 eller ännu mer arbetslös. 

Undrar vad som hände med preggomagen? Den exploderade i v15 och den ser exakt likadan ut nu. 

Tittade på ett hus igår. Det var fint. Men det hade bastun i vardagsrummet på övervåningen. Konstigaste jag sett. 

VI HAR KÖPT EN PADDA. Eller iPad. Vi vet inte varför vi ville ha en eller vad man ska ha den till. Men vi ville ha en. Och nu har vi en. Är en materialist av rang. Tyvärr. 

Har köpt hårfärg för rätt mycket pengarna oxå. Är trött på min röda utväxt och vill ha något hippt och ungdomligt. Ni får väl se!!!! 

Fick 120 spänn i dricks igår pga att jag var "gullig". Naaw, kommer sakna mina kunder.

Idag äre studenten i Karlstad. Hatar studenter för att jag är rädd för dom. Vräkiga bröliga ungdomar som e fulla överallt. Jag var nykter och rädd på min egen student. 



Har för stora glajjer men vem bryr sig när man ser cool ut! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är nog ännu mer tant i detta läget. Såg ett gäng studenter och blev nostalgiskt. Aww, nu har de gått klart skolan, alla förväntingar, alla ansökningar till jobb de inte får, alla prov som nu är färdiga. Idag ska det firas. Någon hade problem var hen skulle göra av spriten. Någon tutade i en medhavd tuta. Någon hade, precis som jag, glömt att ta ut pappskärmen inne i mössan, så det stod ut som en generalhatt. Ze pain. Ze student.

Svar: HAHAHA pappskärmen. Aww...
din apa i etern.

2015-06-11 @ 09:37:49
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: hogie

Trodde det var en bild på Hanna Hellqvist!!

2015-06-26 @ 11:30:42
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0