C!

Jag fick c på en uppgift i psykologin! C är alltså som VG typ. Är asnöjd! Har bara två uppgifter kvar, sen är jag färdigbakad för att söka in till läkarsekreterare!! Yä! 

Sitter och tittar på ett jättekonstigt program, jag har kollat i en kvart och har under hela tiden trott att det varit en parodi på arga snickaren, men nä, tydligen är det kvalitativ teve nuförtin...ehh... 

Vet ni vad jag gjorde förut!! Jag unnade mig ett göddigt bad och då tappade jag mobilskrället I BADET! I vattnet. Kände väldigt fan. Men den verkar ha klarat sig, konstigt. Iphone är tydligen inte "skräp" ändå. 

Körv! 

Catface!

Kommentarer
Postat av: kirre

Kul att studierna går bra 😊

2015-03-04 @ 20:55:01
Postat av: Oslofru

Asbra med VG ju! Grattis :)

2015-03-05 @ 09:40:47
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Lisa

Grattis!!

2015-03-05 @ 11:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0