Too cool 4 school.

Nä, rubriken missleder lite. Är inte alls för "cool" för skolan. Känner mig mest lagom frän som vanligt. 
Ja! Var ju där på lektion idag. Eller undervisning, och återigen var jag den enda eleven, väldig lyx! Handlade om öh... typ adhd, autism, asperger och tourettes syndrom. Väldigt intressant.  Kan egentligen alldeles för lite om dom diagnoserna, trots att dom är så vanliga. 

På tal om något helt annat så känner jag våren är på G. Det luktar ju skit ute!! Och parfymer har varit något jag varit oerhört irriterad över, jag är svår parfymmotståndare och jag förstår inte att folk tycker att parfym är "fräscht". Jag tycker det känns ohygieniskt (utan några direkta belägg), tänker på gamla kungar som inte duschade o bara hällde parfym på kroppen o ba "mmm". 
Deo gillar jag däremot, vilket är rätt motsägelsefullt i sig då det oftast ska dölja en odör. 

Jaja. En sak till bara, mormor fyller 80 år idag! Hurray!! Sist jag såg henne sa hon att det inte var roligt att bli gammal. Förstår henne, tycker inte det är kul att vara 30 heller. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0