4-evah preggo.

Det är lite som att jag glömt hur livet som opreggo är. Den här "mensen" folk pratar om, vad är det? Lever lite i min egen verklighet lixom. Eller va säger man...

Ett par punkter;

- väldigt känslosam. Gråter och känner stor "lycka" ibland. Ser en reklam med en valp som äter hundmat o jag ba "men guuu va fiiint *snyft*.

- nästan allt jag äter är "det godaste jag någonsin ätit". 

- på tal om mat så har jag tvärdille på frukt i olika former och bönor. Udda. 

- känner mig "gammal". Alltså jag är stel som ett gammalt helvete, det kliar inuti benen och har halsbränna. Samt foglossning.

- sover gärna och mycket. Igår tvärsomnade jag innan nio, vaknade sex, åt frukost och sov ett par timmar till. Heeh...

- ibland spyr jag rätt ut. Det är som en överraskning för alla inblandade. 

- längtar till att föda barn igen! Tyckte det var svinhäftigt sist, trots tråkigt utgångsläge, kan ju bara tänka mig hur det kommer bli med ett lyckligt slut!!! 

Ja det var väl allt för idag. Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är verkligen en genuint härlig och beundransvärd människa. Hurra för bäbis i magen och förlossningspepp!

Svar: Naaaaaaw, tack!! Nu blev ja glad!
din apa i etern.

2015-05-16 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0