En bild.

Igår tog jag fram bilden av Jonna och tittade lite. Kanske första gången jag sett bilden utan att bli helt hysteriskt ledsen och böla. Tänkte att hon skulle få ett syskon. Tänkte oxå att hon var rätt lik mig som nyfödd. 
Det här blir vårat andra barn på två år. Är trött på att vara gravid och vill  snabbspola tiden tills ongen är här. 

Tänker att det kanske kan få gå några år sen innan man skaffar (eller om) nummer två, så att jag kan få bygga upp kroppen lite, känner mig sjukt vrakig nu. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla glad för er skull! Hejar och håller tummar att tiden går fort och att du snart kan ta på lilla bebisen sina gulliga sailordräkter :) Kram!

Svar: 😘
din apa i etern.

2015-05-22 @ 12:36:56
Postat av: Kajsa

Glömde ju skriva namnet. Och givetvis hoppas jag att kroppen repar sig bra men herregud, det gör den ju! Du har nog en jävligt stark kropp som bakar ny bebis och grejar på så bra redan! Du är awesome Lina!

2015-05-22 @ 12:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0