Idioterna.

Ja! Helg var det igår ja! Ej idag. Jag hade en superb helg mestadels.

I fredags blev jag förbannad dock. Fyfan vilka jävla arslen till människor det finns hörrni... Jag o Jonas var på stan, skulle snabbt svänga in på h&m. Utanför sitter en kvinna och tigger. En man i ca 35-45 årsåldern ställer sig framför henne, drar fram mobilen och börjar att filma henne. Allt går fort men sakta och jag fattar inte vad han håller på med. Och sen var han borta och jag hann fan knappt reagera, blir sur över att jag inte gjorde något. 
Vilken jävla röv. Tappar hoppet om mänskligheten. Snacka om att avhumanisera och kränka en medmänniska. Fyfan...

Skriver mer om resterande bra helg sen kanske. Blev upprörd igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0