Oj del 2.

Alltså jag mår oftast bra. Senaste inlägget är skrivet i ren affekt och det är ett asbra sätt för mig att bara ventilera och kasta ut all skit ibland. 

Men det är och blir bättre. Grinar inte på bussen längre och jag har inga problem att prata om det som hänt med t ex kunder. Kan bli lite lättad när folk ställer frågor istället för att tiga, det är många fler än vad man tror som har varit med om jobbiga upplevelser som handlar om t ex döden, svåra förlossningar eller jävliga missfall. Jag tror det är bra att prata! Om man vill förstås.

Men lovar  att hädanefter behandla migsjälv lite schysstare. Rucka lite på nojorna, sluta googla negativ statistik och sitta och läsa hemskheter på familjeliv, det lär ju inte göra den här graviditeten lättare. 
Hade en fantastisk dröm inatt, att jag höll i en liten bebis som var det finaste jag sett. Typ sånt ska jag fokusera på! 

Ohh nu ska jag testa o göra gnocchi! Blir det skit blir jag sur! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0