Mer bebisar!!!

Vill ha tio bebisar som ligger runt mig o skriker i kör!!! Vill ha skitmånga bebisar!!! Bebiiiiiis!!!! 
Näe men allvarligt, vill definitivt ha många bebisar. Jonas tyckte att det vore en bra ide att ba köra på när vi ändå håller på. Kanske om ett par månader? Bwahaha... NÄJ.

Topp fem inom kategorin "bästa grejerna i mitt liv just nu" så ligger "icke gravid" väldigt högt just nu. Fan vad gött det är att smidigt (nåja..) kunna ta sig upp ur sängen. Eller att kunna knyta skorna!! Ze freedom! Jäklar vad fort man glömmer hur livet som preggo var ändå? 
Halsbrännan?! Hallå? Jag hade halsbränna i ca 100 år kändes det som.
Men kroppen är rätt trasig och behöver läka nu. 

Angående förra inlägget så kanske det råkade låta lite väl dramatiskt angående amningen, jag lider absolut inte av det nu, mår inte dåligt av det heller, jag är inte den där självuppoffrande martyren som griner mig igenom amningen SÅ ATT STACKERS BARNET SKA FÅ KÄK. :(((  
Däremot var det rätt jobbigt och inget jag tror jag vill uppleva igen. Är glad att hormonstormen börjar lugna sig lite nu. Annars är det en rätt spännande och märklig instinkt att vilja ge sitt barn sitt bröst. 

Idag ska morsan få lite egentid!!!!!!! Haha, nä men jag ska åka o handla ikväll. Har målat glitter på naglarna för att väga upp spyorna på kläderna. Hehe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0