Som en billig bil.

Köpte skötväska idag!!!! 

Jag köpte inte den här;


Eller den här;

:((((  superfina väskor från ett fräckt märke som heter "littlephant" och som livnär sig på att ruinera föräldrar. 
Gissa vad dom kostar???? 1500 spänn. (!!!!!!!) fyfan. Är samtidigt lite sur över att vi inte hade råd med en sån skitfrän väska, även fast det är vansinne? 

Okok, den här köpte vi;
 
En grå fräsig historia. Stor och rejäl och när man öppnade den var det som att kliva in i Narnia. 


En slags skötdyna (heter det så?), en slags vätskehållare med termo, nåt nappfack och tusen andra fack. 

Halvdyr ändå, men vi lär inte grina den 25:e, 500 riksdaler kostade den! 

Är fortfarande helt vrålfascinerad över hur extremt dyrt allt är. Hittade en napphållare som kostade 100 spänn! Alltså va? Tänker definitivt häcka på bakluckeloppisen på helgerna, alternativt börja tillverka bebisrelaterade grejer och sälja för 40 miljarder. 

God helg! 

Kommentarer
Postat av: Becka

Barntillbehörsvärlden är helt sjuk, ALLT finns och köper man inte det dyraste är man en dålig förälder typ, vilket de flesta kör som reklam. Köpte en skötväska till Oscar för 250kr som var/är världens bästa! En emmaljunga skötväska för 850kr följde med nya vagnen nu å den är rätt värdelös i jämförelse 😳

2015-10-15 @ 20:45:19
Postat av: Tildabu

Jag bytte skötväska idag faktiskt! Har haft en emmaljunga axelbandsväska... Men idag när jag ensam skulle till bvc och få med både babyskydd o väska så kändes allt så krångligt. När jag kom hem slängde jag över allt i en fjällräven-ryggsäck istället. Tänker att det nog blir smidigare att ha på ryggen när jag samtidigt ska bära barn/babyskydd. På vagnen har jag ändå en annan tygpåse på handtaget o ryggan kan ligga under. ☺

2015-10-15 @ 22:15:05
Postat av: kret

Jag har en billig skötväska från IKEA. Den har varit helt ok, men jag har knappt använt den. Packar i en vanlig väska med engångsunderlag från Libero, som jag bara slänger om det kommer bajs på.
Napphållare har jag aldrig förstått mig på.
Det jag vill komma fram till är att allt inte är nödvändigt 😉 fast en del är ju så gulliga 😏

2015-10-15 @ 23:53:21
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR min skötväska i allmänhet och det isolerade flaskfacket i synnerhet, det är sjukt praktiskt och underbart! Kämpa på, snart är det klart. Jag hejar på dig och tänker jättemycket på dig..! ❤️/lisasfanclub

2015-11-02 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0