74 frågor

Känns som att jag fått lite nya läsare? eller? va? ja? nej? hej!
Men vi kör ändå, 74 frågor om mäjj så får ni lära känna mig lite bättre, för det vill ni ju!!!
 
(P.S, Har gjort bloggen lite mer mobilvänlig, visst blev det trevligare?)
 

1. Hur gammal är du om fem år?

- bwahaa. 35!! kommer nog va lika cool då med, så oroa inte!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- katterna? Sen kommer väl smoofie hem...

3. Vilken är den senaste filmen du sett?

- The incredible Burt Wonderstone. Var rätt dålig, gillar inte filmer som handlar om magi, blir så orolig att dom ska skada sig.

4. Vem ringde du senast?

- Mamma.

5. Hur löd det senaste sms:et du fick?

- "Ja det blir perfekt. :)"

6. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- beror på? Jag föredrar kundtjänst.

7. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 

- skilda. det var längesen....

8. Vilken ögonfärg har du?

- relativt gröna. Har mer brunt i det ena dock. Är lite mutant.

9. När vaknade du i dag?

- bwahaha. första gången var klockan halv två. sen var det kisspauser en gång i timmen fram till klockan sju typ. Kul liv.

10. Vilken är din favoritjulsång?

- Hatar nästan alla och alla låter likadant.

11. Vilken är din favoritplats?

- Där det finns mat. Haha närå. Hemma hos Jonas.

12. Vilken plats föredrar du minst?

- jag vet inte. :(

13. Var tror du att du befinner dig om tio år?

- Huh. Jag har säkert 40-årskris och befinner mig på någon festival. Har kanske en motorcykel och jättemånga tatueringar. Man kan ju hoppas!

14. Vad skrämde dig om natten som barn?

- var skiträdd för vindsdörren när jag var liten. Och spöken. Och myror.

15. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Minns inte. Är rätt gnällig just nu.

16. Hur många kuddar har du i sängen?

- ca 4.

17. Vilka städer har du bott i?

- Karlstad, västerås och östersund!

18. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- skor utomhus, barfota inomhus.

19. Är du social?

- nästan jämt. Blir obekväm i större folkmängder dock.

20. Vilken är din favoritglass?

- glassbåtar o snickerglass!!! ahhhhhh

21. Tycker du om kinamat?

- ja.(?????)

22. Tycker du om kaffe?

- ja (??????)

23. Sover du på någon särskild sida?

- ja, den bästa!

24. Kan du spela poker?

- nej jag hatar kortspel. Hatar o förlora och har noll tålamod.

25. Är du en beroendemänniska?

- yeahp. Just nu är jag beroende utav nässpray och sån där nikotinfri snus.

26. Känner du någon med samma födelsedag som din?

- nej, ge fan i min födelsedag! Min mardröm vore att föda barn samma dag som min b-day. :(

27. Vill du ha barn?

- haha, ja det verkar så! två graviditeter på två år är hetsigt.

28. Kan du några andra språk än svenska?

- engelska. Läste spanska på mellan-högstadiet och så läste jag teckenspråk på gymnasiet. Minns inget.

29. Vad spenderar du helst pengar på?

- smink. Älskar smink.

30. Äger du dyrbara smycken?

- varför köpa dyrt när ebay finns???

31. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

- ser ju aldrig på teven... Men hörde att svenska hollywoodfruar har börjat igen! Det gillar jag, dom är helt världsfrånvända.

32. Kan du rulla med tungan?

- kan jag säkert. Har ett rubber-fejs.

33. Vem är den roligaste människan du känner?

- Jonas.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

- nej tror inte det. :(((

35. Kan du byta olja på bilen?

- borde kanske ha lärt mig det på körskolan?

36. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- har just fått körkort. Kör skitsakta!!!

37. Vilken var den senaste boken du läste?

- en bok om en katt som hette Bob. Inte läst färdigt än dock...

38. Dansar du i bilen?

- Låter spännande, vill gärna lära mig.

39. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

- p3 tror jag. Gillar p4 oxå,

40. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

- vad katten gillar för mat.

41. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

- Minns inte vad han hette. Håkan? Han var rätt trevlig, han gjorde matteproven ihop med mig.

42. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

- Naaaaaw, jag fick blommor och choklad hemskickade i veckan! Från min fina vän Bengan!!! <3

43. Vad lyssnar du på just nu?

- min andning. Jag flåsar som en gammel traktor. usch.

44. Har du varit med i tidningen?

- oh ja!

45. Vad är det konstigaste du ätit?

- åt komage en gång. och björn!!!

46. Vad är det för färg på din tandborste?

- blå.

47. Hur imponerar man på dig?

- Haha, jag är inte svårimpad. Jag blir imponerad av dom flesta.

48. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

- mamma eller sudden.

49. Har du någon piercing?

- ja just jävlar! Har en sån där smiley som sitter i tandköttet.

50. Civilstånd?

- sambo med Jonas o två katter. Bebis på G!

51. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

- instagram (heter sockerapa där!), fejjan och bloglovin.

52. Är du fåfäng?

- både ja och nej. Älskar att slaska på mycket smink, älskar att vara osminkad. Beror väl på humör. Sen är jag väl fåfäng på andra sätt.

53. Ångrar du någonting du gjort?

- haha, dretfråga; ja!

54. Vilket är ditt drömjobb?

- jag vet faktiskt inte? ett jobb inom kommunen eller landstinget kanske. (hahaha, moget svar!)

55. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

- Vill åka till Tokyo!!! Och London.

56. Vad har du haft för husdjur?

- fågel fisk och mittemellan. Katt oxå,

57. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

- 1, är en rätt hetsig människa. 2, spelade tvärflöjt när jag var liten. men bara en stund. 3, Är varken vegetarian eller vegan, trots att alla recept jag lägger ut är det.

58. Svär du ofta?

- hela tiden. Älskar att svära.

59. Sverige när det är som bäst?

- april-maj och man vet att allt det göttigaste ligger framför en.

60. Kan du åka slalom?

- ja! Har åkt sen jag var liten.

61. Vad har du ätit i dag?

- fil o flingor, smörgås.

62. Vad har du för utbildning?

- Är frisör och eventuellt barnskötare. Vill göra något annat nu.

63. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

- "Kroppsdel", hela jag är väl en kroppsdel.

64. Vilken är din bästa egenskap?

- Är bäst. Närå. (eller jorå). Är väldigt empatisk och snäll tror jag.

65. Vilken är din sämsta egenskap?

- Att jag blir skithetsig ibland, och att jag gärna ser till att saker sker på mina villkor. Kan vara rätt dryg att diskutera med ibland då jag är en sån där som "alltid har rätt". hehe. Fast det beror nog på att jag är så smart.

66. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

- nä, är superintresserad av så många!!!!

67. Saknar du något?

- ja ett liv som icke-gravid. hohoho....

68. Är det viktigt att fira födelsedagar?

- JA!!!!!

69. Vad gör dig ledsen?

- facebook och kommentarsfält.

70. Vad gör dig glad?

- Smoofie, mina vänner, familj, öl och körv

71. Vad ska du göra i helgen?

- minns inte? Tror vi hade något planerat men jag minns ju inte.

72. Vad är det knasigaste du gjort?

- hehe, är så "knasig" jämt ja! Fattar inte riktigt frågan?

73. Vem är din förebild?

- Dom flesta jag träffar och gillar. Onödigt att bara ha en.

74. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

- Kissa och laga mat.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0