:(((

Nä vilken dret hörrni, jag körde på teoriprovet, 49 fick jag och 52 är godkänt. Helvettii!!! Blev sur så jag köpte ett paket snickersglass och bäljde i mig på typ 35 minuter, någorlunda bra prestation där iaf.

Min körlärare är övertygad om att jag klarar uppkörningen på fredag. Hon tyckte tillochmed att vi skulle slå vad om typ choklad. Jag vill ju flytta uppkörningen men hon ba "näääää, du fixar det!" Kul att hon tror på mig iaf. Jag är inte lika övertygad... 

Idag har jag inte pluggat. Det var gött. Tänkte unna mig lite städning här hemma, ser rätt risigt ut överallt. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju bra jobbat ändå! Väldigt nära. Nästa gång va.

2015-09-02 @ 12:37:45
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0