Och det där med oron då...

Imorse ramlade vide ur sin bumbostol. Jag stod och diskade flaskor och han satt brevid på golvet. Var bortvänd i typ 30 sekunder och när jag kollade läget så låg han med fejset i golvet och var helt tyst. Jag tänkte att nu är han död!!!!! Fiskade upp honom och han grinade i två sekunder och jag började skaka som ett helvete. 
Sen började han skratta. 

Alltså... Ångesten sen när han börjar krypa runt som en snabb ål och börjar stoppa fingrarna i massa eluttag? Eller springer o slår sig?? 
Haha. På tal om att springa o slå sig så har jag en sån där epelepsihjälm som han kan ha sen! HAHA, Kommer se så jävla roligt ut. 

Något annat kul - ska på jobbintervju om några veckor! Är såååå nervös. 
Mitt bästa tips är att inte äta mängder med vitlök. Vad är erat?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0