Oförberedd.

Jag kom att tänka på hur extremt oförberedd jag var när Vide kom. Alltså jag hade inte läst sådär jättemycket om bebisar alls, och absolut inget om amningen. Jag var så himla fokuserad på graviditeten så när vide kom så blev det lite kaosartat i hjärnan. Jag var inte alls förberedd på babybluesen heller. Dom första veckorna var så fantastiska och fina, men extremt hormonfyllda och jag typ bara grät hela tiden. Det visste jag heller inte att man kunde göra. 
 När vi kom hem från BB tyckte jag att dom där servetterna som fanns där var så hårda så vi köpte jättemånga näsdukar istället. Fattade inte att det fanns våtservetter som var lite enklare att använda. 
Hehe. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit, undrar om jag också är det? 😳 Ska föda om 2 veckor och tänker liksom att det löser sig? Vad hade du önskat att du var mer förberedd på? Än våtservetter och babyblues? ;)

2016-04-27 @ 06:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0