Skriver ej om:

Haha. Började blogga på denna bloggis för nio år sen och jag tycker att jag mognat till mig rätt rejält. Fast det tog tid. Late bloomer innan jag faktiskt kunnat känna mig vuxen. Hade du träffat mig för 6 år sen hade jag säkert pratat mest om öl och snus. 
Men de e gött o känna sig lite mer mogen, gillert. 
Min bloggstil har oxå förändrats. Till att skriva om ALLT, så slår jag gärna på censuren ibland. Minns en gång då jag hehe skrev om en tjej på en fest som varit otrevlig. Dumt, hon mailade och förstod inte alls vad jag menade. Hade väl spätt på sanningen jämt lite. Hehe. 

Saker jag undviker att skriva om:

-skit om privatpersoner. Eller ja, jag försöker att inte ge alltför detaljerade beskrivningar. Och om jag gör det brukar det vara rätt långt bak i tiden eller så försöker jag att få det till en omöjlighet att lista ut vem, var eller när det varit. 

- mitt o Jonas förhållande. Vore taskigt om jag ba "JONAS HAR INTE DISKAT PÅ TRE VECKOR!!!!" Han har ju ingen chans att försvara sig ordentligt heller, vem vet, han kanske har haft fullt upp med o ta tvätten hela tin?? 

- politik. Är helt värdelös på politik egentligen. Plus att jag oftast inte örker o ta diskussionen. Är väldigt få diskussioner jag orkar ta överlag. Tyvärr kanske, men oftast blir jag "hetshetsheeeetsnejjagörkerinteöhhhh....."

- könsord. Tror faktiskt aldrig jag yttrat könsord alls på denna blogg? Kanske har fel, men tror inte det. 

- bråk. Om jag tjafsar med någon polare t ex är det våran ensak. 

- vikt. Vill inte bidra till kroppshat av något slag. 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också en hel del sånna grejer som jag inte skriver om. Är väldigt öppen med mina egna känslor och upplevelser när jag väl bearbetat dem och inte tycker att de är så jobbiga längre men jag gillar inte att hänga ut andra. Tror det är viktigt att respektera deras privatliv precis som du skriver :)

2016-04-20 @ 07:27:30
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0