Kul sommar.

Här har jag gått o väntat in sommaren tills Jonas semester. Köpt en pool o grejer, tänkte verkligen carpa skiten ur augusti. Jaha och då gjorde hösten entré? Är skitgrinig över det här. Hade tänkt att ligga i poolen med en liten bubblig vin/öl eller kommunalt dricksvatten och kanske tillogmed skaffa en liten liten bränna. Nehe tji fick jag.

Har iallafall fixat lite varje dag, haft små projekt som vi tänkt att fixa länge men som aldrig blivit av. Än så länge har jag bytt lite lampor, köpt nya lampor (har en grej för lampor tydligen), planterat om blomster, tagit bort en dörr, bytt 140 dörrar för att hitta en ny dörr. Klätt om en stol, köpt takfärg, bytt handtag, tvärstädat ur pannrummet.
Finns definitivt mer grejer jag vill göra.

Ja vi var på Flügger igår o köpte takfärg. Hela övervåningen är täckt i vacker furupanel. Det är så mycket fura att man nästan blir blind. Jonas är rätt nöjd över att jag fixar, då slipper ju han som dessutom får ångest över om inte allt är exakt symmetriskt, för mig är det inte så noga, bara det blir gjort, kvantite före kvalité är mitt motto.
Hehe.

Här är stolarna jag klädde om! Har bara tre kvar.
En lampa. Bakom skymtar vår vackra altan.hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0