Lockigt hår utan värme!!

Jag har ju äääääntligen långt hår. Visserligen kan jag aldrig ha det utsläppt längre pga bebis som drar. Fixar nästan aldrig barret längre utan plattar luggen ibland.
För rätt längesen började jag spara ut min uppklippning eftersom jag har lockigt hår och då måste man fixa det mer, men med en nästintill jämnlång och tråkig frisyr så fördelar sig fluffet bättre och nuförtiden ser det faktiskt BRA ut utan fix. Har längtat väldigt länge efter det. En lättskött och snygg frisyr.

Anywayz, har testat att snurra håret (lätt fuktigt) på kvällen och sova i "snurror" i skallen. På morgonen släpper man ut det och det blir fantastiskt!

Igår testade jag första gången. Blev bra! Men snurrade inte tillräckligt hårt.
Men idag! Kolls fluffet!!!
Mer hår än människa nästan!
Idén fick jag från något jag sett karinskonstgrepp göra för jättelängesen. Bild från karinskonstgrepp.se.
Sen snurrar man upp det såhär. Bild från karinskonstgrepp.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0