Mixat

. Såg the conjuring 2 igår. Den var fruktansvärd, inte lika läskig som ettan men rejält scary ändå!!

. Råkade ha på en rätt (mycket) stark kräm på hakan för ett tag sen, detta resulterade i någon slags "reaktion" och jag ser numera brännskadad ut på hakan, det svider och gör ont oxå, undrar om det är såhär det känns för Vide?

. Hittade en död mus under soffan igår. Uäck!!!

. Hittade även katten på taket imorse. Eller ja altantaket, vi har ett fönster som leder dit. Typiskt katter.

. Har ääääääntligen betalat av lånet som jag tog till frisörutbildningen!!! Det tog bara 10 år. Grattis till mig.

. Är förbannad på folk som inte ger sina barn vaccin och hittar sina "kunskaper" på nätet, alltså vaccinmotståndare.

. Trött på stora feminister inom sociala medier som bråkar som fan med varandra. Önskar mer nätkärlek.

. Har nog aldrig uppdaterat bloggen så dåligt som jag gör nu. Men det gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0