Plocka äppel!

jonas sa "ta lite vin o lugna ner dig!!"
"ok", sa jag. Lugnade inte ner mig. Var för hetsig.
När jag blir hetsig så är det bäst att få springa av sig lite, som en golden retriver. Satte på mig mormors tröja och poserade vid äppelträdet.
"Beskär äppelträdet", sa grannen i våras. "Näää varför det?" Tänkte jag. Mysigt med äpplen. Här har vi svaret. Äppelträdet är som en jättebläckfisk som tagit över trädgården. Dessutom var det "någon" som inte orkade klippa färdigt gräsmattan för någon vecka sen. Snyggt!!! Som en stig.
Lite äppelplockning först, sen klippt gräsmatta, sen...
...tog tant röd, eller jag menar jag, en dusch, en öl och en snus. Då blev jag lugn.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha 👏 älskar inlägget!! <3 😀 ( vi har oxå slutat klippa under äppelträdet..känns som dem rimligaste lösningen!)

2016-08-10 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0