Stark snok.

God kväll!
Det känns som att jag har gråtit obscena mängder men egentligen tog jag bara lite för mycket wasabi. Vi gjorde hemmagjord sushi förut!
Har varit taggad på det i säkert 136 timmar, så det var gott!

Jag har fått mycket gjort idag. Städade bilen, tvättade bilen, gungade vide, och började måla dörren. Haha, jag tänkte alltid "varför målade dom inte insidan på dörren, det är ju superlätt". Så började jag måla. Tills jag insåg att det var furu (såklart, allt är furu hemma). Furu har kvistar. Har man ingen spärrfärg så blir det gult. Hehe. Har en gul o fläckig dörr nu, men det går väl att kalla "shabby chic" så länge.

Just det! Ni vet dom där hjärtan som är nere vid varje blogginlägg? Om ni gillar något inlägg ca lite extra så får ni jättegärna trycka på det, det är ett rätt bra sätt för mig att klura vilka sorts inlägg ni gillar. Såklart är det ju enmansdiktatur här, men det är sköjj att få lite extra feedback. Om ni fatter.

Nu är klockan över nio och det känns som en rätt laglig tid att sova på.

Dom fina gjorde Jonas, Sushi e la förjävla gött iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0