Vem vet mest?

Pratade just med min gode vän Emmy. Jag minns inte vad vi sa men vi telefonerade i 24 minuter. Tror att vi preliminärbokade att ses nästa vecka. Det är lite så nuförtiden, huvudet är fullt med gröt JÄMT!

Idag var vi på Biltema och Ikea. Sen vi köpte hus känns det nästan jämt som att vi är på Biltema. Eller Jula, och det värsta är att jag känner en innerlig fred när jag är där. Det luktar så gott. Gummi och kemi. När jag var gravid så njöt jag av bensindoft, men det fick man ju aldrig unna sig då, så jag unnar mig det nu. När jag var gravid gillade jag att dricka ljummet vatten som stått i solen ett tag.
Det blev ett väldigt ologiskt inlägg känner jag nu, ingen röd tråd alls, bara vinbärssaft.

Men gröt i huvudet JÄMT som sagt.

Kolla vad sööt min bebis är! Tycker han börjar se ut som ett barn mer och mer än en bebis.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hjärta! Jag ser inga hjärtor under dina inlägg men jag gillar alla inlägg. Så du vet.

Svar: Hm märkligt! Det beror nog på om man kollar i mobil eller datan?
din apa i etern.

2016-08-16 @ 10:21:47
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0