Vide kryper!!!

Vide den vise har gjort avtryck med sina extraordinära konster idag. Här har jag gått o trott att lillfjanten "bara" kan åla sig fram genom livet när det faktiskt visade sig att han kan krypa om han vill - men det vill han inte. Helt ok såklart, jag hade oxå valt åla framför att krypa om jag var tvungen att välja.

Jag brukar leka med honom med hans favoritleksak, min foppatoffel. Denna gången valde jag att kasta den ut på altanen. Eftersom vide är en stark anhängare av foppatoffel följde han efter. Tröskeln är hög där och det löste han ju galant genom att krypa över den. Jag testade nog fem gånger innan jag trodde mina synfält, yes ungen kryper.
Rolig iakttagelse.

Spela litte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0