Fullrejvad vecka.

Ja jävlar vad veckorna går. Snart är jag 57 år och sitter och nutter på en gammal whiskey o röker pipa på altan medans barnbarnen eldar upp källaren... Ahhh...

Idag var mamma här, min mamma alltså, inte någon annan. Jag lärde mig att bälta babyskyddet och vi for till krillehöla för att hämta ut den svindyra ersättningen på recept. Tyvärr hade doktorn som skrev receptet slarvat och glömt att skriva sitt namn, några koder och telefonnummer, så knatade iväg till BVC igen och fick svaret att jag skulle gå till sjukhuset. Jag ba ??????sjukhus? Sket i sjukhuset (obs ej bokstavstavligt) och gick tillbaka till apoteket och köpte en burk för 240 kr. Ska ringa o skälla ut dom imorrn. 

Sen åkte jag o mamma hem, mamma är väl nr 1 i hetsighetsgrad så det blev rätt mycket fixat här hemma. Börjar mer o mer likna ett hem nu, men gå inte in i datarummet eller källaren för där ser det ut som skit. Mamma får komma o hetsa lite oftare tycker jag.

"Nästan trevligt". 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0