Tre!

Idag e Vide tre månader! Hurra hurra! 
Fan va gött de e o vara mamma! Älskar det! 
När jag var typ 25 så var jag helt övertygad om att jag inte ville ha barn, och på gymnasiet så var min största mardröm att bli en vanlig Svensson. Minns 17-åriga Lina och Sudden som smyglyssnade på ett par tanter framför oss som diskuterade livligt om trädgård och blommor. Då sa vi att vi aaaaldrig skulle bli sådär. Hahahaaaa. Nu ba "nämen guu va trevligt det vore med en kaktus?" 

Har både hus, unge och funderar på en kombi. Sudden har tillochmed en Volvo. 
Har jag någon läsare som följt mig länge? Den här bloggen fyller 9 år i år!!! 
Jäklar vad jag förändrats. Men de e gött. 

Haha, eh, jag blev ju bra iaf.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Shit vad tiden går snabbt! Jag har inte följt din blogg hela tiden men läst lite då och då sen vi träffades. Kollade upp när det var och det var 2009! 7 år sedan! Ganska random ändå att vi träffats en gång eller man skulle kunna säga att vi bott grannar xD (i tält, på festival. Men de behöver man ju inte tillägga :p). Jag önskar att vi bodde närmre så vi hade känt varandra bättre för du är en så grym person som jag gärna hade hängt med!

Grattis till Vide!
Och blogg-grattis till dig!

Svar: Oj!! Sju år! Ja jäklar tiden går snabbt du!! Naaw va göllig du e! <3, ja det är synd att det är så himla långt ifrån! Tack o kram!
din apa i etern.

2016-02-04 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0