Med det goda kommer det onda.

Eller var det tvärtom?

1. Snart är den här HELVETESVECKAN över!!!!! JAAAAA!! Hela veckan har gått åt till att åka till lägenheten och städat ur det sista. "Det är inte så mycket..." Trodde vi. Men det var det. Stackars Jonas, hans ögon är rödare än Jonas Sjöstedt. 
Men snart kan vi bara fokusera på huset, det känns lite som att leva på fort boyard just nu. 

2. Flipprade ut totalt på en blogg idag. Jag är en rätt dålig kommentator men det var en preggotjej som skrivit att hon längtade efter vin och då vaknade moralisterna till liv. Är så jävla trött på dom, ni vet, familjelivstrollen som endast kan se saker i svart eller vitt, aldrig läsa mellan raderna osv. Skriver du "vin" så har man alkoholproblem, plus aldrig gör något fel själva, jamen ni veeeet, den sorten. Jag älskar när man ser människor som stöttar varandra, ger råd och ba är härliga mot varandra. 

3. Åt halloumiburgare på Max idag, dom har massa nya vegoburjare där, den va perf! 

4. Har börjat snusa igen, livskvallen ökade med 50%. 

5. Nu är vi även 500% färdiga med amningen. Tog tid att avsluta helt. 

6. Pappa köper blöjor åt mig (eh eller vide) i Norge. Ett blöjpaket kostar 30 spänn där. Funderar på om han kan smuggla lite kneippbröd till mig. 

7. Känner mig glad men mörkrädd.

8.saknar mitt smink. Ska köpa ett Tvättställsunderskåp (säg det snabbt 5 ggr) så jag får plats med allt. Sen ett nytt spegelskåp. Vårat badrum är så himla littet!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0