Apan goes to Gbg!

Men hallå ellerrr alla goa göbberrrr. Närå, men jag var ju på roadtrip till götelabörj i torsdags!
Hade packat massa bra grejer:

- tandborste
- rena trosor
- ett par mjukisar
- en vattenflaska.

Bra va! Efter lite strul och eftersom någon fick en mancold utan dess like fick jag packa om hela väskan, nya packningen innehöll:

- vide
- vides blöjor
- alla fem miljarder tillbehör en bebis ska ha.

Övervägde att stanna hemma med hetsig onge och sjuk gnällig karl. Efter tre minuter av hårt tänkande kändes ändå alternativet bättre, att åka alltså. Så ja. Vi drog. Med Hannill i bagaget. Festligt beslut, även vides första inrikes-resa.
Jag satte såklart på gpsen, och körde första biten. Jävlar vad jag körde!! Tillslut hade jag så ont i foten av allt gasande så Hannill fick ta över, då visade det sig att jag bara kört i 50 minuter. Haha!! N00b!!

Efter en relativt lugn resa så var vi framme i Gbg, eller Härryda hos världens bästa Bengan!!! Sån lycka!!
Vide och bengans bebis Henry hade identiska kläder på sig, det var kul.
Vi åt, drack ett par bärsisar och myste så mycket! Var skitgött! Vide var helt lugn och superexemplarisk, vet inte om det berodde på Bengans barn, chock eller alla nya leksaker?? Kändes extremt harmoniskt om man jämför med den vanliga hets-vide.

Vi fick sova i bengans gillestuga. Kändes helt underbart o sova i en asmjuk nybäddad säng. Tillochmed vide sov till åtta. Hör ni! Jag funderade nästan på att flytta in dit permanent.

Ja. Sen hände väl inte skitmycket förutom lite mer mys.
Hemvägen gick oxå bra, körde bara fel en gång.

Vide försökte sno Henrys grejer!!
Vide förklarar solsystemet för Henry, som var mer intresserad av leksaken.
Nååååh, mystjäjorr!!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Det var riktigt mys med sånt finbesök 😊

2016-07-11 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0