Baka baka liten kaka

Häj!
Idag har jag städat hela dagen. Det är ett hårt jobb men "någon" måste göra't.
Älskar o ha nystädat. Det är som apelsin för själen.


Sen bakade jag. Oxå. Har varit extra omständig på sistone. Igår skulle jag träffat mina vänner men bangade ur, stannade hemma och städade då med. Ja det är mycket städ, när ska man annars hinna??? Drog en kortis på kvällen till ett svinmysigt litet badställe, minsta jag sett, och vide fick sig ett döpp. Inte särskilt uppskattat.

Idag var jag på macken o köpte kakor och lite glass, när jag slängde upp lasset på disken utbrast snubben i kassan "OJJJ". Blev svinsur över det, vaddå oj? Har han aldrig sett någon köpa kakor o glass förut?

Litten badonge!
Kusinen var med og!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0