En mus och en hårprodukt.

Godmorgon! Eller god och god, det är morgon iallafall. Lite för tidigt om du frågar mig.
När jag klev upp kollade jag mobilen av ren reflex och Jonas hade alltså skickat sms 01.22 och skrev att det fanns en mus i vardagsrummet. Katten hade dragit in den för att sedan tappa bort den. Klumpiga kattskrälle.

Har hittar en hårprodukt som jag döälskar förresten!! Prövar ju aaaldrig något nytt nuförtiden utan kör säkra kort.

Såhär står det om produkten:

"Lernberger Stafsing Leave In Treatment BB Cream
Lernberger Stafsing BB Cream är en revolutionerande produkt.Det är en vårdande leave-in kräm som tar bort frissighet och ger naturlig glans. Den reparerar, återfuktar, skyddar och jämnar ut fjällskiktet på håret. BB Cream fungerar även både värmeskyddande och färgskyddande och passar alla hårtyper som behöver extra fukt, kontroll och vård.Produkten innehåller bland annat vitamin F som vetenskapligt bevisat stärker hårstråt och bevarar färgen längre."

Som ni ser - helt fantastisk! Lämnar ingen äcklig hinna som en del leave-in produkter gör, håret känns inte fett eller snuskigt utan bara lite extra lent o gött. Jag har tjockt,lockigt och rätt slitet och med en del friss på köpet, och jag tycker att effekten som blir känns ungefär som en hårolja, utan oljan. Haha, fattar ni? Det blir superlent och mjukt, ungefär som när jag plattat det och haft i ansenliga mängder hårolja.

Doften är för övrigt fantastisk. Gillar inte doften av kemisk parfym, den här luktar dock bara gött, går in i håret snabbt och doften sitter inte kvar hela dagen utan försvinner efterhand.
Läste lite recensioner om denna och många klagade på att dom fick fet hårbotten, men hörni - ha INTE leave in produkter i hårbotten. Då blir det fett ja.

Lernberger stafsing leave in treatment får 5/5 apor från mig.
Pris: ca 199 kr
Finns: lyko.se, kicks, apotea.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0