Härjdag.

Vaah. Idag var nog bland dom jävligaste av jävliga dagar sen vide kom. Fyfan. Har övervägt minst tre gånger att sätta ut honom på blocket för en 50-lapp, men har försökt påminna mig om att han bara är bebis - ej stalin. Heheheeee.

Joråsåatteh. Hade bestämt att vi (jag o vide) skulle till Emmy o hälsa på lite trevligt folk där. Bl.a. Kirre som jag inte sett sen nya testamentet skrevs. Mm. Och så vide då, jag misstänker någon fas (åttåmånadersångest?) han har varit så jävla jobbig. Missnöjd helt tin, skrikigt nästan konstant och klängig, plus vägrade sova?? Vide ÄLSKAR att sova. Den ömma modern lyckades hinka kaffe och få i sig någon slags frukost runt sju. Sen hann jag inte käka förrens halv fem-fem typ. Hann fan inte ens byta binda.

För typ sju-åtta år sen fattade jag inte att folk som hade barn hade mage att klaga, ja menar, det är ju ett val man gör. Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0