Hej Bengan!!

Rubriken dedikeras helt till Bengan som sa att hon brukade kolla ifall bloggen uppdateras. Bra Bengan! Hej!

Idag har det varit barnkalas här, eller nej men nästan. Tror vi var ca 40 barn och 5 vuxna. Eller var vi sex barn och tre vuxna?
Åt kaka, härjade med barn och fick massa fina bebiskläder av Sudden. Woop!

Så himla fränt att se sina vänner med avkommor tillsammans. Det hade väl ingen av oss gissat för 6 år sen?

Just det, på lördag ska jag ta mig en unne-dag. Åker in till KD tidigt, lallar runt på staaan, sen åker jag till Sudden o förfestar lite, och sen drar vi ut på radium (gammel synthklubb) sen ska jag sova hos min mamma. Vilken uberlyx!!!


Kommentarer
Postat av: Bengan

Hej Lina! 😆

2016-07-30 @ 17:42:10
Postat av: Malin

OT: Vad snyggt hår du har!

2016-08-03 @ 09:44:23
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0