Pokémon som alla spelar.

Jajaja. Var såklart en av alla miljoner 30plussare som var skittaggad på pokemonspelet. Laddade ner det häromdagen och igår tog vi en runda o letade pokemons. Det var förvånansvärt roligt. Fångade kanske 10 eller något.

I lördags var vi på dop för vides kusin Lukas. Det var väl trevligt! God tårta! Ångrade mig lite över att vi inte ens haft namngivningsfest för vide? Det kanske man skulle ha? Orkar dock inte, då måste jag ju städa.
Efter det var vi hos Jesper o Karin o hade chipsfest. Det var oxå dretmysigt men jag var helt slutkörd i hövvet så vi stannade bara en kortis.

Inatt var det en annan slags fest. Vide fest utan party. Lillfisen hade feber, var hur gnällig som helst och jag var ensam då gubben jobbade natt. Vide blev superledsen och sov fast skrek, somnade helt när jag bar på honom och när jag försiktigt försiktigt la ner honom blev han helt vansinnig. Och sådär höll det på. Tillslut tror jag att vi båda somnade. Tackolov tog han igen det imorse genom att sova 3,5 timmar på förmiddagen. Aldrig hänt förut? Han måste ha varit helt slut.


Såja, idag fortsätter Pokémonjakten, Hannill kommer hit snart och vi ska ta en vända.

En bild på katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0