Pooooooolparty!!

Ja!! Men vi köpte oss en pooljävel idag!! Det har alltid varit en dröm, att ha en egen pool. Hade iofs nöjt mig med en liten barnpool som jag hade fått plats med rava i, så kunde en ligge där o nutte på en öl i solen. Men vi slog till på stort och köpte en stor jävel. Kommer att bli "najs" i sommar.

Köpte beslag oxå! Eller handtag till toadörren. Det har varit trasigt i ett halvår. Hehe. Tog fram borris och borrade för glatta livet. Det var kul att borra. Men det tyckte bara jag, vide höll för öronen och grinade, Jonas var väl rätt glad att han slapp göra det. Jag har lixom tänkt att jag ska bli lite mer händig. Man blir inte händig när man har en pappa som är snickare och fixat typ allt åt en jämt. Men skruven räckte inte hela vägen så jag eh... limmade fast dom. Fan vad bra det är med lim. Lim och silvertejp fixar rätt mycket faktiskt.

God kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0