Samsovning

Klockan är prick 22.38 och jag ligger i sängen o väntar på att vide ska vakna. Han sover i sin spjälsäng brevid sängen.
Älskhatar samsovning.

Vill gärna att vide sover brevid mig på natten så jag kan höra honom småsnarka och ibland tar han mitt finger och håller lite och jag fascineras över extremt lilla gosiga handen o njuter lite.

Hatar när han typ väcker mig genom att vråla i örat/dra mig i håret/valfri kroppsdel eller sparkas. Är nervös över att han ska ramla ur sängen då han är hal som en ål.
Saknar att skeda med Smoofie.

Längtar inte tills han ska få bo i eget rum, hoppas han sover med oss tills han är femton! Eller nejdå, han får bo hos oss så länge han vill bara han slutar sparkas.

Godnatt cheddar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0