En liten turné.

Idag kände både jag och vide oss lite våghalsiga och tyckte att vi förtjänade lite r'n'r, så vi tog oss en tur till Sudden! Jag hade med största skötväskan och vide hade med sitt värsta humör. Lite dålig fördelning tycker jag, men ja...

Emmy var där med baby-Greta! Och Suddens fantastiska onger, Tuva och livia! Som ett stort härligt och härjigt barnkalas. Greta var exemplarisk baby och vide betedde sig som den sura hyresgästen. Åmajgad. Han grinade hela resan till Sudden, fick göra nödstopp för o trösta stackarn, sen gnällde han o gnölade hela Sudden-visiten, utom i 35 minuter då han sov. Tror han hade ont i magen, min lilla fjärtonge. 

När vi skulle åka hem höll han sig lugn en stund. Hamnade mitt i rusningstrafiken, tror det tog 20-30 minuter att åka 1 km genom örsholmen.
Sen blev det skrik o grinfest igen. Lillkörva. :'( 

Förutom det så var det en trevlig men utmattande dag. Är helt slut nu. När vi kom hem stod det en "ny" soffa här.  Fick Jonas brors gamla, så fancy! 

Ok, nu orkar jag inte skriva mer, sitter i nya soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0