Gött liv!!

Idag känns livet så jävla bra. Har fått ny "energi". Var ute på en trevlig promme med min nya bekantskap Hannah. Hon berättade att hon har börjat springa. Alltså det låter så jävla gött o springa?? Jag kanske oxå kan springa? Sist jag sprang var det nog till bussen 2013. Men jag kanske glömt bort hur snabbt man kan sätta fötterna framför varandra, i rätt ordning alltså. Hon hade en app som hon sprang efter 10k hette den.

Är ju så jävla rastlös på kvällarna nuförtin. Det kryper i kroppen och jag vill typ inte göra något pga tröttma, men rastis ändå.

Har ett nytt läppgunk som sitter som ett helvete!! Periperas peri's ink heter det, finns på eBay, älskar det lika mycket som kaffe. Köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0