Rethosta

Alltså säd smiley. Har ju jämt världens rethosta. Särskilt på kvällen. Igår natt när vi skulle sova började jag hosta. Vide låg brevid - blev SKITRÄDD och började gallskrika. Stoppade in nappen, tröstade stackarn o han somnade om. Sen började jag verkligen hosta som en norsk säl, gick absolut inte att kväva o jag bara hostade och hostade. För varje host så grinade han bara mer o mer, sen skrek han så han nästan tappade andan - så rädd. 

Sen fick han mat och alla somnade glada o nöjda utom jag som låg o hostade i kudden. 
Slut på historien. 

Kommentarer
Postat av: Becka

Haha stackars pojk, men Gud va kul du skriver! Världens asgarv på bussen. Tycker de e himla lustigt när de blir sådär rädda, fyllde Iris blöja när jag nös en dag. Krävdes mycket gos för förlåtelse där, och en mamma som fnissade i smyg ;)

2016-06-09 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0