Barnmässan!

Idag har jag, Sudden och Tuva varit på barnmässan. Tänkte ta med Vide men han är i gnällfas deluxe så han fick stanna hemma o mysa. 

Var skitträvligt! Ungefär 140% i trevlighetsgrad. Jag tog bäjlen och hämtade sudd med Tuva. Skitbra, så fick jag träna på att köra själv oxå, plus bra bilsällskap. Körde bara fel på vägen dit och vägen hem. Haha.

+ massa fina färgglada kläder! Sudden röt ifrån på en försäljare som försökte tvångsköna hennes child. Hehe.

+ trevliga utställare. Jag fick magen kontrollerad av mammamage. Hade en liten delning, men stark i magen sa hon. Trodde magen hade delat sig i 300 småbitar så blev förvånad. 

+ Tuva försvann men Sudden blev uppropad i högtalarna. Haha. 

+ Mumintrollen var fancy.

+ köpte babblarna till Vide. Stor dreggelhit hälsar han.

- urkasst matutbud.

- hetsiga onger överallt. 

- vi missade Sean banan. Gjorde inget. 

- människor i dräkter. Jag tycker fortfarande att det är liiiite otäckt. 

- bajjamajja.

Muminkram!!


Fina grejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0