Jävlar va bra!

Ja som rubriken lyder - jävlar va bra det var igår. Trots playback och rejäl svinfylla så var det en skitbra show. 
Orutinerad som jag är hade jag inga öronproppar och gick således halvdöv därifrån när spelningen var slut. Det ringer fan i öronen idag med. 

Men det var riktigt bra! Var så kul! Är nöjd. Innan åt vi god mat på bar teateal och sen gick vi till Hanna o förgallejade lite, fick en semmelshot som smakade semla, Sudden kom en sväng o hängde med! Efter spelningen stannade vi kvar o dansade lite disco oxå. Var skitlängesen jag fick svänga mina lurviga. 
Idag är jag trött, döv och trött. 

Fancy tjej!

Semla?


Dom hade björnmasker på sig, vid ett tillfälle en i discokula-stuk. Fränt, önskar mig något liknande i julklapp.




Kommentarer
Postat av: Magdalena

Öronproppar är ett måste för min på konserter. Jag drabbades själv av tillfällig tinnitus efter en konsert som tack och lov gick över efter några månader. Numera har jag alltid öronproppar på konserter, uteställen, bio, spinningpass, idrottsmatcher mm. Jag har ganska känsliga öron så utan öronpropparna får jag lätt ont i öronen och vill verkligen inte drabbas av tinnitus igen. Jag använder musikproppar som dämpar rakt. Tycker till och med att ljudet bli bättre med öronproppar på mig.

2016-03-21 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0