Kalas! Fest! Dans!

Åhh, vet ni?!! Idag ska ja på gallej. Eller nej, men typ, ska ut på KROGEN!!! Eller ja, inte riktigt, ska på spelning, men dom säljer nog öl där. 

Ska bli superdupersvinsköjj och vi (jag, Bengan o Hannill) har planerat detta sen nyår? Tror jag köpte biljett 29/12 eller nåt och har förvarat biljetten i min väska och behandlat den som en gyllene mås. 
Var förjävla längesen jag gjorde något icke-gravidrelaterat med mina vänner. Åååååååhhh!! 

Vi ska se på Teddybears Sthlm. Jag gillar inte alls uppträdanden av musikalisk sort då dom banden jag gillar aldrig spelar någonstans? Eller så giller jag bara någon strölåt sådär och vill inte lägga 500 pix på att höra den inför publik när jag kan lyssna på Spotify o sänka en bärs hemma. Men Teddybears är definitivt ett av mina favoritband och jag gillar ungefär 500% av alla låtarna. 
Åhåhåhåhååäää peppen asså!

Hundra spänn på att jag somnar i ett hörn klockan tio. Hehe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0