Men hallå?

Bara ett grattis? Jag ska ju gifta mig föffan! 
Jag tror nästa år faktiskt. Det viktigaste är ju vad jag har på mig och det har jag redan bestämt för längesen. Tänker en vit, långärmad kort 60-talsklänning i något spetsliknande, lång hår, lugg, lösfrallor och rött läppstift. Fab! 

Jag tänker mig att livet blir lite mer praktiskt som gift oxå, papper, ekonomiskt, plus att det blir lite mer tryggt, och så ofcårse, vill jag spendera hela livet med Smoofie. Sen vi fick vide så har jag blivit ca 600% mer kär i honom. 
Jonas är så jävla bra, vi har alltid så himla roligt ihop, typ samma värderingar och vi pratar om allt. 

Idag ska vi lämna in bajsprover (vides alltså)
Hejdå.





Kommentarer
Postat av: Therese

Stort grattis Lina :)

Svar: Tack så mycket!
din apa i etern.

2016-03-10 @ 16:55:18
Postat av: Bengan

Du kommer bli både vacker och fab! Är du iofs annars också ☺

Svar: Haha Pöss!
din apa i etern.

2016-03-10 @ 16:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0