Sjuk.

Att jag gnällt lite i övriga inlägg ångrar jag helt nu. Jag tar tillbaka ALLT, för idag kom ze TEST! Alla blev sjuka. Alla utom Vide. Jonas är dretsjuk, jag är väl halvsjuk och superpigg glad bebis som vill leka. Fyfan, känner mig som århundradets sämsta morsa. Är grinig, hängig och vill bara sova, se på Netflix, hinka vatten. Jonas har sovit hela dagen. 

Annars har jag tänkt mycket på att jag är rätt nöjd och väldigt bortskämd med att Jonas är hemma så mycket. Han jobbar ju skift och det innebär att han är hemifrån typ 3 dagar per vecka. Högst fyra. Och sen har han långledigt i 5 dagar i sträck. Det är skönt. Hade nog blivit vansinnig om han var borta varje dag, jättemånga timmar. Jag har tur!  Undrar om Jonas kommer att bli galen när det är hans tur att vara föräldra"ledig". 

Cool unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0