Antagningsprovet!

Igår gjorde jag antagningsprovet da. I år är det knappt hälften som sökte förra året. Eller vad säger man, det är hälften så många som sökte i år än förra året, ja ni fattar. Förra året var det typ 400 sökanden, jag kom på plats 57. Inte så jävla dåligt ändå, även fast jag hellre hade velat komma in. I år är det 200 vilket ger mig dubbelt så stor chans än förra året *alltid optimist*.

Ja men vafan, det var relativt enkelt, fast jag suger på datorer, dom ville att jag skulle spara ett dokument på datan, Madde satt brevid och fick hjälpa i smyg. Gött att jag inte kan spara ett dokument???? 
Sen fick vi lyssna på en röst som läste upp en mening 3 ggr och vi skulle skriva på korrekt svenska. Det gick bra, fast när jag skulle renskriva så insåg jag att jag glömt ett ord vilket gjorde en mening helt obegriplig. Skit. 

Och så intervju på det. Svarade som en politiker igen, undvikande och flaxigt fast på ett nervöst trevligt sätt tror jag. 

Nästa vecka så blir det samma/liknande prov fast i Kristinehamn. Hoppas på det. 

Kramen.


Åt jordgubbar i helgen!!! Svenska! Svingoda. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0